עיצובי גאולה - עיצוב אירועים

אודות עיצובי גאולה - עיצוב אירועים


"עיצובי גאולה" הוא עסק המתמחה בעיצוב אירועים תוך השמת דגש על עיצוב ,מרחב ואווירה השואבים את ההשראה היישר מהבקשות, הרצונות והפנטזיות של הלקוח,וזאתעל מנת שהאירוע יהפוך לחוויה ייחודית "הנתפרת" ע"פ 'מידותיו' של הלקוח.
"עיצובי גאולה" מתמחים  באלמנטים המרכיבים את האירועים, החל ממרכזי שולחן יצירתיים, דרך חופות הנתפרות במיוחד לאירוע וכלה בפינות ישיבה וריהוט אלטרנטיבי במגוון סגנונות,  תוך מחויבות מלאה לסטנדרטים עיצובים גבוהים ומקצועיים.
השילוב הזה, שבין עיצוב המרחב ועיצוב המוצר בהתאם לאופי האירוע והעדפות הלקוח, הוא זה שמאפשר לנו להפוך כל אירוע לחוויה עיצובית חד פעמית, מלאת מקוריות, מחשבה ובעלת סגנון ייחודי משלה.
הפקת אירוע קצה לקצה, וירידה לפרטי פרטים בתכנון האירוע, מאפשרת  ללקוח שקט נפשי והנאה מושלמת וללא דאגות , תוך קצירת מחמאות מהאורחים על ביצוע מושלם וחוויתי. זאת מטרתנו וזה השיגנו בהפקת אירוע מושלם.
רמת השירות שאנו נותנים ללקוח הינה אף היא חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו לגישה מקצועית. אנו רואים בשירות חלק מתהליך היצירה, וכשם אנו משקיעים תשומת לב, אהבה וכישרון בתהליך העיצוב, כך גם מידת החשיבות שאנו מייחסים לשירות אישי ויחס חם שאנו נותנים ללקוח.
 עיצובי גאולה" - מנוהל ע"י גאולה בעלת ניסיון וכישרון רב בעיצוב והפקת אירועים

ב"עיצובי גאולה"  אין גבול לדמיון ואין סוף אפשרויות

פטדה 12 מודיעין

ביקורות על עיצובי גאולה - עיצוב אירועים

עדיין לא התקבלו ביקורות על עיצובי גאולה - עיצוב אירועים כתוב אתה את הביקורת הראשונה!

בתי עסק נוספים בתחום